Salutare!!! ~ Admin. Blog for DANEZIA

marți, aprilie 25, 2006

Salutare!!!

hmm, ma indoiec ca cineva o sa ajunga sa citeasca acest mesaj, insa oricum o sa incerc sa explic motivele constituirii unui Blog in spatele blogului "Ultimele filme vazute de DANEZIA".

1. In primul rand vreau sa tin blogul principal cat mai liber de orice alte posturi care nu prezinta filme.

2. Pentru ca am simtit cateodata nevoia sa postez si altceva decat reviewuri de filme insa formatul blogului ar fi facut astfel de posturi absolut inutile si suparatoare pentru cititor.

3. Pentru a avea un loc in care sa postez lucruri interesante pentru fanii acestui blog, cat si un loc pentru anunturile mai importante.

HAVE FUN!

Un comentariu:

Anonim spunea...

uite-ma aici >:D<
te imbratisez si te sarut!!

Alina
*aveam si eu pe aici un blog , dar cred ca i-am uitat parola.. +de asta, nu imi place ca in ziua de azi toata lumea are blog and that's suck!
noroc ca al meu e mai special, si nu-l stiu prea multi.. muhaha..
unde esti???? :(