Contact info (informatii de contact) ~ Admin. Blog for DANEZIA

miercuri, aprilie 18, 2007

Contact info (informatii de contact)

Buna,
Dacă vrei sa imi transmiti ceva ce nu poate fi lasat ca un comentariu al unui articol, ai urmatoarele posibilitati de a ma contacta:

email: danezia @ gmail.com

RSS feed asa ca o sa iti citesc imediat mesajul, si de obicei... in limita timpului o sa iti si raspund.

Ymess: daneziafilme (intru destul de rar... dar daca sunt intr-o dispozitie buna, si am si cu cine... imi place sa port o conversatie de calitate)

Blogger profile

Ahh... desigur... se aplica aceeasi singura regula de eticheta, pe care o sa va rog sa o aveti in vedere si atunci cand lasati un comentariu:

Nu fiti măgari!

In rest puteti scrie orice... si despre orice.

Vă astept mesajele cu plăcere!

6 comentarii:

gabitudor spunea...

Imi place blogul tau foarte mult si ti-am facut reclama la http://www.tudorgabi.com/

Anonim spunea...

eu sunt o mare amatoare de filme si fiind mereu in cautare de titluri am gasit blogul asta...
am citit,m-am uitat la filmele care mi s-au parut interesante...am dat din cap in semn de aprobare la unele comentarii,la altele m-am strambat.
Cred insa ca mai puteai sa adaugi multe filme,care nu stiu daca ti-au scapat sau nu,sau pur si simplu nu ti-au creat nici o impresie.

ps:the weather man

danezia spunea...

O sa incerc sa adaug mai multe filme, si te rog sa mai revii!

Anonim spunea...

pai eu nu am vazut multe filme..unele sunt vechi,unele doar merita mentionate si unele trebuie vazute...pentru ca din pacate din ce in ce mai putine filme merita sa stai doua ore in fata ecranului...cateva,nu in ordinea calitatii,mai degraba asa cum imi vin in minte...

Pulp fiction
La vita e bella
American Beauty
the weather man
Scent of a women
Requiem for a dream(sunt innebunita dupa Clint Mansell;in aceeasi regie,alte doua filme care mi-au atras atentia:The fountain,Pi-de asemenea si coloana sonora tot lui Clint Mansell ii apartine)
Amelie(l-am vazut pe blog)
Lolita(mi-a placut cartea foarte mult :D)
Leon(aduce a lolita)
Forrest Gump
The legend of 1900
Dead Poets Society
Perfume(frumos film)
Schidler's list
A Soldier's Daughter Never Cries
Surviving Picasso
Hannibal
What dreams may come
The Thin Red Line

Imi cer scuze pentru cele care nu mi-au venit acum in minte,dar am sa revin ...

Anonymous spunea...

Bai danezia, offtopic acum cu filmele, am vazut ca ai postat pro evolutie la sectiunea de comentarii a unui blog si poate te-ar interesa initiativa asta:

http://the-lucifer-principle.blogspot.com/2008/03/promoters-of-reason-v20.html

Nelu spunea...

Salut.
Va intereseaza un link exchange cu http://ejocurinoi.net ?
In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug 2 link-uri: unul (la Blogroll) pe http://blog.neludesign.ro (PR3) si unul in pagina de Parteneri a site-ului, la adresa http://ejocurinoi.net/page/2.html (PR3).
Link : http://ejocurinoi.net
Titlu : Jocuri Noi
Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul siteului si link-ul siteului dvs, pt a-l adauga. (nelu@ejocurinoi.net sau ID: yo9fae)
Multumesc,
Toate bune, Nelu.