destul de plictisitor... ~ Admin. Blog for DANEZIA

joi, mai 18, 2006

destul de plictisitor...

Cam asa mi se pare acum cam tot ce am scris pe blog..., vad ca deja am inceput sa ma repet si unele formulari ale mele au devenit deja jenant de previzibile.

Cred ca e nevoie de o schimbare, si o sa vad saptamana asta ce pot face, pentru a ma elibera putin din sabloanele pe care singur mi le-am impus. Poate ca ar trebui sa scriu mai liber, mai increzator si sa incerc sa imi exprim mai bine propriile pareri decat sa par un critic profesionist (cea ce sigur nu sunt).

O sa pregatesc bine prezentarea lui "The Da Vinci Code" si sper sa ii surprind pe cei care spun ca nu scriu nimic interesant.

Chiar sunt curios daca o alta abordare o sa modifice totul si o sa imi fie de ajutor pentru a iesi din codul de umbra, in care singur cred ca m-am bagat.

Oricum e o saptamana plina, raportul de tara, finalele de miercuri, semifinala ESC2006 joi, derbyul moldovei vineri si finala ESC2006 sambata..., phew..... mai am si un examen si o carte de terminat. Dreaq stie cand o sa le mai fac si pe astea

Niciun comentariu: