ROBLOGFEST 2007 ~ Admin. Blog for DANEZIA

luni, martie 05, 2007

ROBLOGFEST 2007

In mod incredibil pentru un blog nu prea popular, am obtinut niste rezultate decente la Roblogfest dintre care un foarte bun loc 14 la sectiunea "Cel mai informativ blog"

Multumesc tuturor celor care m-au votat (se stiu ei.. si ii stiu si eu)... si promit sa fac blogul asta unul f. popular, astfel incat sa iasa mai bine la anul.

P.S. noroc cu Roblogfestu... ca m-a mai descoperit si pe mine lumea, s-au postat comentarii la mine pe blog... ceea ce e super ok. Cu ocazia asta am descoperit si am inceput sa citesc si eu cateva bloguri, cand o sa am timp o sa le trec si eu in lista "chestiilor" pe care le citesc.

De altfel de cand cu Roblogfestu.... am crescut si eu in ochii celor de la Technorati, acum sunt printre primele 360.000 de bloguri din lume... yupee!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pt. roblogfest!
eu te`am accesat la recomandarea tatalui meu si imi place sa mai citesc parerea ta despre un film inainte sau dupa ce l`am vazut si sa constat ca sunt asemanatoare.
multa bafta in viitor!

danezia spunea...

Mersi mult!. Ma bucur enorm sa descopar nu unul... ci doi cititori multumiti.

Salutari si tie si tatalui tau!