Salvand lumea... :( ~ Admin. Blog for DANEZIA

miercuri, aprilie 04, 2007

Salvand lumea... :(

Uf... in ultimele zile nu am mai avut parte deloc de timp liber... parca nu am mai gasit acele 2+1 ore necesare pentru a vedea un film si a posta un comentariu.

Pt ca da... am de facut un milion de treburi, si incerc sa le fac repede si bine astfel incat sa ma pot si eu bucura de un paste linistit si liber acasa... oriunde ar fi ea.

Asa ca e 4:45 am (desigur) si incerc sa adorm pentru ca stiu ca o sa o iau de la capat.

Eu zic ca dumnezeu (daca... ar exista asa ceva... asa cum credem noi), nu ar avea motive sa se planga ca are multe pe cap... pana la urma cam poate rezolva orice daca are chef... si oricum nu e nimeni care sa il traga de urechi atunci cand pur si simplu nu mai vrea sa mai faca nimic...

Din nefericire noi "muritorii de rand", trebuie cateodata sa facem lucruri "supranaturale" fara a avea de partea noastra nimic iesit din comun, doar dorinta de a face un lucru ca lumea si poate o doza ireala de nebunie si cafea... ce ne transforma in niste zombie... si pentru ce si de ce?

Unii o fac pentru ca simt ca e de datoria si responsabilitatea lor; altii pentru ca ii mustra constiinta; sunt si oameni ce simt ca trebuie sa dea totul din ei cu fiecare ocazie... pentru a demonstra ca nu traiesc degeaba pe pamantul asta si mai sunt si cei care au ghinionul de a da peste un sef magar...

Dumnezeu nu are probleme din astea... insa sunt tare curios sa stiu ce face in momentul de fata... asa ca sa inteleg si eu de ce nu am voie sa dorm nici in noaptea asta, oare ce poate fi atat de important?

Eh... pana la urma nu trebuie decat sa imi astampar destul timp curiozitatea, la un moment dat se va produce inevitabilul si ii voi putea pune personal intrebarea asta... sper ca macar atunci sa nu fie "DND...busy" si sa aiba decenta sa raspunda...

sau cine stie... poate chiar am dreptate si e posibil sa nu am pe cine sa intreb pana la urma...

Gigi? ia spune tata... ca tu vorbesti mai mult cu cel de sus... ce mai face?

Da!? e preocupat de meciul Stelei cu Dinamo... hmm!!!... interesant... Nu il rogi si tu frumos sa ma ajute si pe mine cu o chestie? nu de alta dar pe mine pare ca nu m-a ascultat niciodata... deh nu's asa credincios ca matale... nu ar dura mult... ar trebui sa bata din palme si ar fi gata!!!

Ahh... :( a zis ca nu are timp nu!?... a zis sa pun osu la treaba si sa nu irosesc timpul pe bloguri... ca si ashe is plin de pacate....uff... are dreptate... sa traiti sefu!

Niciun comentariu: